7 éves kortól ajánlott.
Játékosok száma: 2-8 fő.
A Similo együttműködős, együtt gondolkodós kooperatív társasjáték. Barkóba jellegű, de beszélni csak azok a játékosok beszélhetnek akik kitalálják a kártyát, aki a nyomravezető, ő nem beszélhet, csak kártyákat rak le és azokkal vezeti rá a többi játékost a feladványra.
Az egyik (nyomravezető) játékos húz egy kártyát, a többieknek pedig rá kell jönniük, hogy melyik ez a kártya kizárásos alapon. Az adott játékos nem beszélhet, csak kártyákat rak le, melyekkel azt próbálja mutatni a többi játékosnak, hogy a kitalálandó kártya ahhoz hasonlít, vagy nem hasonlít (valamilyen szempontból).
Hogyan történik ez pontosan? A kitalálandó kártyát hozzákeverjük 11 másik kártyához, és kirakjuk az asztalra. A többi játékos megvizsgálja a kártyákat.
A nyomravezető kijátszik egy kártyát. Ha függőlegesen rakja le, akkor hasonlít a kitalálandó kártyára. Ha vízszintesen rakja le, akkor nem hasonlít rá. Most a többi játékosoknak a 12 kártyából ki kell választaniuk egyet ami kiesik, hogy biztosan nem az a kártya amit ki kell találniuk (amire a nyomravezető gondolt).
Ha sikerült kiejteniük a kártyát, folytatódik a játék tovább. A következő körben már két kártyát kell kizárniuk, és így folytatódik a játék, amíg csak az a kártya marad az asztalon, amire a nyomravezető játékos gondolt.