A webáruház használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
0

Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre találhatóak válaszok, amennyiben a megfelelő kérdésre kattintasz:

  1. Mennyibe kerül a szállítás?
  2. Hol vehetem át a megrendelésem?
  3. Hogyan fizethetek?
  4. Mit tehetek, ha módosítani szeretnék a rendelésemen?
  5. Hol jár a csomagom?
  6. Mit tegyek, ha meggondoltam magam a rendelés leadása után?

Mennyibe kerül a szállítás?

  • 20.000 Ft alatt: 970 FT
  • 20.000 Ft felett: INGYENES
  • Utánvétes fizetés esetén 150 Ft utánvétes kezelési költséget számítunk fel.
  • Kivételt képeznek a bútorok, tornatermi berendezések, nagyméretű fejlesztő eszközök - ezek esetében, a kért darabszám függvényében, az eltérő szállítási költségről e-mailben előzetesen tájékoztatunk

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik valaki, aki átveszi majd a csomagot. Amennyiben van amire még figyelni kell, hagyhatsz megjegyzést a futárnak a rendelésed végén.

 

Hol vehetem át a megrendelésem?

  • GLS futárszolgálattal házhoz kézbesítve - A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesít a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhatsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik címet, vagy átirányíthatod a csomagot egy GLS CsomagPontba.

    A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldik neked, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

    Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt,  automatikusan értesítenek e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

  • GLS csomagponton -Magyarországon több mint 500 GLS CsomagPont üzemel - a rendelés leadásakor a naprakész listában tudsz tájékozódni a Pontokról a közeledben.

  • Postán maradó - Ha bizonytalan az otthon tartózkodásod akkor kérheted csomagod postán maradónak is. A megrendelés leadása során kitudod választani a települést, kerületet, postahivatalt és arról is kapsz egyből információt, hogy milyen nyitvatartási időben veheted át a csomagod.
  • Átvétel Pick Pack Pontokon kérés esetén - A csomagot országszerte több mint 600 helyen veheted át a munkából hazafelé vagy vásárlás, tankolás közben. Átvételi pontok találhatók az Immedio és a Relay újságárusoknál, az OMV, Avanti és Avia benzinkutakon, bevásárlóközpontokban, Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax hálózat üzleteiben 
  • MPL futárszolgálattal házhoz kézbesítve - A megrendelés ebben az esetben az MPL futárszolgálat szállítja ki
  • Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 970 forint, amely csomagonként értendő, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned, illetve ha eléred a 20000Ft-ot a szállítási költséget átvállaljuk.
  • Személyesen is átveheted - Ha Ajkán jársz, előre egyeztetett időpontban a csomagod a raktárunknál is átveheted.

Hogyan fizethetek?

-Shoprenter Pay: azonnali banki fizetés. - A megrendelt játékokat a megrendelés végén azonnal kifizetheted. A biztonságos fizetést a ShoprenterPay garantálja.

-Banki átutalással - Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki átutalást választasz, kérjük, hogy a megrendelés teljes végösszegét az alábbi bankszámlánkra átutald:

       TOP-GRADUS KFT

       BUDAPEST BANK BANKSZÁMLASZÁM:10101133-58267100-01000000

Kérjük, hogy az átutalás Megjegyzés sorában feltétlenül tüntesd fel a megrendelésed számát, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható, különben nem tudjuk azonosítani a befizetést! Az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után az általad választott módon juthatsz hozzá a megrendelt termékhez (személyes átvétellel vagy kiszállítással). Kérjük mindenképp vedd figyelembe, hogy a banki átfutás miatt 1 nappal hosszabb lehet a szállítási idő.

- Fizetés az áru átvételekor utánvéttel - Ha utánvétes fizetést választasz, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek is fizetheted – ilyenkor 150 forint utánvét-kezelési költséget számítunk fel. A futárnál készpénzes fizetésre van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomagban találod meg.

-Banki átutalással csak regisztrált intézményi vásárlóink számára biztosítjuk az áru átvétele utáni 8,15,30 napos banki átutalást.

Mit tehetek, ha módosítani szeretnék a rendelésemen?

Ha eszedbe jutott még valami, amit szeretnél, ha hozzátennénk a rendelésedhez, vagy változtatni szeretnél a már elküldött rendeléseden gyorsan keress minket ügyfélszolgálatunkon a legjobb telefonon 0630-8153260 illetve 88/951314 vagy emailen az info@jatekliget.hu emailcímen. Ha még nem adtuk át csomagod a futárnak, igyekszünk mindent megtenni a kérésednek megfelelően.

Hol jár a csomagom?

Értesítünk, ha rendelésed átadtuk a futárszolgálatnak és ez az értesítés tartalmazza a csomagod nyomkövetési nyilvántartási számát. Ezt megadva már látod is hol jár épp a csomagod.

Mit tegyek, ha meggondoltam magam a rendelés leadása után?

Megrendelésed nyugodtan visszamondhatod, ez rád nézve semmilyen költséggel nem jár. Kérünk, ha lehetséges gyorsan értesíts minket telefonon, (0630-8153260 vagy 88-951314, hogy ne küldjük ki feleslegesen, ezzel a mi munkánkat segíted. Előre is köszönjük!
Ha kézhezvétel után egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, vagy kiderül, hogy ez már megvolt és 14 napon belül írásban jelzed felénk az elállás szándékát, visszafizetjük a termékek árát.
Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a jelzéstől számított 14 napon belül visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a csomagod árát (természetesen akkor is, ha személyesen vetted át a csomagot, ha pedig futárszolgálattal küldtük el a terméket, a szállítási költséget is megtérítjük). Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak viszont téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az  ÁSZF ide vonatkozó részét!

MailChimp hírlevél modul

Játékliget hírlevél

Különleges ajánlatok, hírek, érdekességek!
Most ajándékkal jutalmazzuk feliratkozásod!

Milyen korú gyermeked van?

Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod 
Adatvédelmi azonosítónk:
NAIH-94873/2016
bármikor leiratkozhatsz 

Szállítás & fizetés

Ekkorra érkezhet hozzád: Minden terméknél pontosan feltüntetve
általában 2 munkanap - Házhoz szállítva; GLSPontra,postán maradón; személyes átvétellel 

Fizetés történhet:
átutalással, utánvéttel, bankkártyás fizetéssel
Szállítási költségek:
970 Ft (+150 Ft utánvét esetén)
20.000 Ft felett INGYENES szállítás

(Kivétel: bútor, tornatermi berendezés, nagyméretű fejlesztő,játszótéri eszközök
Ezek esetében a várható költségről emailben, előre tájékoztatunk)
Részletek itt >>