Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban a leggyakoribb kérdésekre találhatóak válaszok, amennyiben a megfelelő kérdésre kattintasz:

  1. Mennyibe kerül a szállítás?
  2. Hol vehetem át a megrendelésem?
  3. Hogyan fizethetek?
  4. Mit tehetek, ha módosítani szeretnék a rendelésemen?
  5. Hol jár a csomagom?
  6. Mit tegyek, ha meggondoltam magam a rendelés leadása után?

Horgony Mennyibe kerül a szállítás?

  • 25.000 Ft alatt: 1190 FT házhoz szállítással, Postán maradó  csomagok szállítása 990Ft
  • 25.000 Ft felett: INGYENES
  • Utánvétes fizetés esetén 350 Ft utánvétes kezelési költséget számítunk fel. Ha teheted, a saját és a futárok egészségét óvva, mellőzd jelenlegi helyzetben ezt a fizetési módot.
  • Kivételt képeznek a bútorok, tornatermi berendezések, nagyméretű fejlesztő eszközök, nagysúlyú megrendelések - ezek esetében, a kért darabszám függvényében, az eltérő szállítási költségről a termékadatlapon és e-mailben tájékoztatunk. Terjedelmes terméknél +2500Ft-tal számolnod kell

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik valaki, aki átveszi majd a csomagot. Amennyiben van amire még figyelni kell, hagyhatsz megjegyzést a futárnak a rendelésed végén.

 

HorgonyHol vehetem át a megrendelésem? 

  • Amennyiben rendelésedet 12 óráig leadod (átutalás választása esetén az összeg 12 óráig bankszámlánkra érkezik), kézbesítését a következő munkanapra várhatod.
  • MPL és GLS futárszolgálattal házhoz kézbesítve - A futárszolgálat  e-mailen értesít a csomagszállítás megrendelését követően. Az  értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét, nyomkövetés linkjét.
  • MPL futárszolgálat esetén a kézbesítés 8-17 óra közt várható, melyről az MPL küld egy értesítést a kiszállítás reggelén. Meghiúsult átvételnél a futár elhelyezi postaládádban az értesítést és következő munkanap újra megkísérli. Amennyiben akkor is meghiúsul az átvétel, 5 munkanapig Postán átvehető a csomag. Erről szintén kapsz emailben egy tájékoztatást, hogy melyik közeli postahivatalban őrzik a csomagod.

    A GLS a kiszállítás napjának reggelén küld neked egy újabb értesítőt, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt,  automatikusan értesítenek e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
  • Postán maradó - Ha bizonytalan az otthon tartózkodásod akkor kérheted csomagod postán maradónak is. A megrendelés leadása során kitudod választani a települést, kerületet, postahivatalt és arról is kapsz egyből információt, hogy milyen nyitvatartási időben veheted át a csomagod. Érdemes ezt választanod, ebben az esetben 990 Ft a szállítási költség.

  • Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 1190 forint, amely csomagonként értendő. Kivételt képeznek a nagyméretű,nagysúlyú termékek, bútorok, tornaszerek stb. Érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelned, illetve ha eléred a 25000Ft-ot a szállítási költséget átvállaljuk.

  • Személyesen is átveheted - Ha Ajkán jársz, a csomagod üzletünknél is átveheted. Az átvétel lehetőségéről külön emailben értesítünk.

Horgony Hogyan fizethetek?

-Barion: azonnali banki fizetés. - A megrendelt játékokat a megrendelés végén azonnal kifizetheted. A biztonságos fizetést a Barion garantálja.

-Banki átutalással - Amennyiben a rendelés során fizetési módként banki átutalást választasz, kérjük, hogy a megrendelés teljes végösszegét az alábbi bankszámlánkra átutald:

       TOP-GRADUS KFT

       BUDAPEST BANK BANKSZÁMLASZÁM:10101133-58267100-01000000

Kérjük, hogy az átutalás Megjegyzés sorában feltétlenül tüntesd fel a megrendelésed számát, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható, különben nem tudjuk azonosítani a befizetést! Az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után az általad választott módon juthatsz hozzá a megrendelt termékhez (személyes átvétellel vagy kiszállítással). Kérjük mindenképp vedd figyelembe, hogy a banki átfutás miatt 1 nappal hosszabb lehet a szállítási idő.

- Fizetés az áru átvételekor utánvéttel - Ha utánvétes fizetést választasz, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek is fizetheted – ilyenkor 350 forint utánvét-kezelési költséget számítunk fel. A futárnál készpénzes fizetésre és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. A szállítási díjat is tartalmazó szállítólevelet a csomagban találod meg. Rendelésedről E-számlát állítunk ki a feladás pillanatában és ezt emailben megkapod. Amennyiben papíralapú számlára lenne szükséged kérlek előre jelezd rendelésed leadásakor.

-Utólagos banki átutalással csak regisztrált intézményi vásárlóink számára biztosítjuk az áru átvétele utáni 8,15,30 napos banki átutalást.

Horgony Mit tehetek, ha módosítani szeretnék a rendelésemen?

Ha eszedbe jutott még valami, amit szeretnél, ha hozzátennénk a rendelésedhez, vagy változtatni szeretnél a már elküldött rendeléseden gyorsan keress minket ügyfélszolgálatunkon, a legjobb telefonon 0630-8153260 illetve 88/634-585 esetleg emailen az info@jatekliget.hu illetve az ugyfelszolgalat@jatekliget.hu emailcímen. Ha még nem adtuk át csomagod a futárnak, igyekszünk mindent megtenni a kérésednek megfelelően. Illetve ha meggondoltad magad ekkor még díjmentesen lemondhatod rendelésed, egészen addig, amíg a futárszolgálatnak át nem adtuk csomagod.

 Hol jár a csomagom?

Értesítünk, ha rendelésed átadtuk a futárszolgálatnak és ez az értesítés tartalmazza a csomagod nyomkövetési nyilvántartási számát. Ezt megadva már látod is hol jár épp a csomagod.

Horgony Mit tegyek, ha meggondoltam magam a rendelés leadása után?

Megrendelésed nyugodtan visszamondhatod, ez rád nézve semmilyen költséggel nem jár addig a pillanatig, amíg át nem adtuk a futárszolgálatnak csomagod. Ezért kérünk, ha meggondoltad magad gyorsan értesíts minket telefonon, 0630-8153260 vagy 88-634-585, hogy ne küldjük ki csomagod feleslegesen, ezzel költségeidet csökkented és a mi munkánkat is segíted . Előre is köszönjük!

Az elektronikus számla emailben történő kiküldésével egyidejűleg adjuk át csomagod a futárnak, melyről email értesítést is küldünk. Az ezután visszamondott vagy esetleg át nem vett rendeléseket mi a futárszolgálattal visszaszállíttatjuk. Ezért 1200Ft visszaszállítási költséget számlázunk ki neked, melyről díjbekérőt küldünk. Kérlek figyelj, az áru átvétel megtagadása vagy a késői lemondás nem minősül vásárlástól való elállásnak. A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet  a vevőt feljogosítja az általa on-line megrendelt termék átvételének indoklás nélküli megtagadására, de a Rendelet 24. § (2) bekezdése alapján a vevő köteles a termék visszaküldésének költségeit viselni, megtéríteni.

Ha kézhezvétel után egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, vagy kiderül, hogy ez már megvolt és 14 napon belül írásban jelzed felénk az elállás szándékát, visszafizetjük a termék árát.
Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a jelzéstől számított 14 napon belül visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a csomagod árát (természetesen akkor is, ha személyesen vetted át a csomagot, ha pedig futárszolgálattal küldtük el a terméket, az eredetileg kiszámlázott szállítási költséget is megtérítjük). Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak viszont téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az  ÁSZF ide vonatkozó részét!