Tantrix Játékkészlet
A Tantrix egy látványos, izgalmas logikai játék hatszögletű lapkákkal, és színes vonalakkal, amely kiválóan alkalmas különböző érdekes minták létrehozására is. "A világ legcsavarosabb stratégiai játéka."
A készlet tartalma:
- 56 darab fekete, egyedi mintázatú lapka,
- praktikus zsák,
- színes, képekkel illusztrált játékleírás.
Amit a játékkészlet nyújt:
Tölts! - Egy gyors, interaktív játék 2-6 játékos részére. Kiváló szórakozás gyerekeknek, családoknak és baráti társaságoknak.
A Tantrix Tölts! egy családi játék, melyben inkább a gyorsaság számít a stratégiával szemben. A kezdő játékosoknak a legjobb mód a Tantrix megismeréséhez. A játék eredeti neve Tantrix Gobble (a "gobble" szó akötelező helyet is jelenti, mely egy három vagy több oldalról már lapkával határolt - még üres - lapkányi hely).
A Tölts! során a játékosok ...
- versenyt futnak az idővel annak érdekében, hogy az összes lapkájukat elhelyezzék,
- csak úgy helyezhetnek el lapkát, hogy az legalább két oldalon kapcsolódjon a Tantrixhoz (a már elhelyezett lapkákhoz),
- előnyt élveznek, ha kötelező helyet töltenek fel: adj úgy lapkát a Tantrixhoz, hogy legalább három oldala kapcsolódjon az előzőleg elhelyezettekhez.

Miért Tölts!?
Azért, mert a játék során előnyre tehetsz szert a kötelező helyek feltöltésével. Innen a játék neve: Tölts!
Kötelező hely!
Az ábrán két kötelező hely látható (A és B) és egy olyan lapka, mely az A helyre illeszkedik.
Tantrix Stratégiai játék - A többszörös díjnyertes, 2-4 fős játék a szerencse és a stratégia kiegyensúlyozott keveréke. Bár szabályai elég egyszerűek, a taktikád szövevényes és összetett lehet.A Tantrix Stratégiai játék szabályait már egy-két játék után könnyű követni, de a játéktudás egy életen át fejleszthető.
A játék célja a lehető leghosszabb vonal vagy hurok kialakítása saját színedből. A játék 2, 3 vagy 4 fővel játszható. A 3 és 4 fős játék igen interaktív, míg a 2 fős játék inkább igényli a figyelmedet. Mindegyik játékos választ egy színt magának: piros, sárga, zöld vagy kék. Mindegyik szín azonos mennyiségben van jelen, így egyik szín sem előnyösebb a másiknál. A rendszeres játékosoknál kialakulhat kötődés valamelyik színhez, ők általában nehezebben váltanak másikra. A játékosok húznak 6-6 lapkát és ezeket illesztik hozzá a középen elkezdett felülethez. Az illeszkedésnél be kell tartani az azonos színekkel kapcsolódás szabályát és ahova passzolnak a lapjaink oda kötelező rakni, akkor is ha ezzel az ellenfelet segítjük. Mindig ki kell pótolni hatra az előttünk álló lapkák számát. Amikor az összes lapka elfogyott, vége a játéknak.
A játék győztese. A játék akkor ér véget, amikor a játékosok minden lapkát elhelyeztek. Számold össze a saját pontszámodat az alábbi módon: Egy-egy pontot kapsz a saját színed leghosszabb vonalának minden lapkája után
VAGY
kettőt-kettőt a leghosszabb hurkod minden lapkája után. A két pontszám közül a magasabb az eredményed. A legtöbb pontot elért játékos nyer. Példa: Egy 12 lapkás hurok 24 pontot jelent, ami győztes egy 23 lapkás vonallal szemben.
Játékosok száma: 2-6 játékos
Jelleg:kirakós logikai, stratégiai okosjáték
Fejleszti:logikát, rész-egész gyakorlását,szín-és formaegyeztetést, rendszerező képességet, rugalmas gondolkodást, alkalmazkodóképességet, kombinációs készséget,koncentrációt,megfigyelést, intuitív döntési képességet,önellenőrzés