Szállítás és fizetés Szakembereknek Kapcsolat
jatekliget.hu
Kategóriák
jatekliget.hu
  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • TOP áron
    • Nyári élményekhez
    • Játékkategóriák
    • Babasarok
    • Életkor szerint
    • Játékok lányoknak
    • Játékok fiúknak
    • Téma szerint
    • Könyvek
    • Egyedileg feliratozható termékek
    • Márkák
  • Játékliget Klub
  • Játékliget Blog
  • B2B
  1. Információk
  1. Információk
  2. Garancia

Garancia

GARANCIA ÉS VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA, KELLÉKSZAVATOSSÁG

Cégünk a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. A megrendelt termékekre kellékszavatosságot és termékszavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kérem a lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Játékliget Játékbolt Vevőszolgálatát. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló a felelős. Hibás teljesítéskor a szavatossági sorrend alapján járunk el. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni, de a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (csere esetén a visszaküldés postaköltség, ill. a termék árának a visszafizetésével kapcsolatos költségek) a Játékliget Játékboltot terhelik. 

A jótállás érvényesítésének feltétele minden esetben a számla vagy blokk másolata,avagy a vállalkozás által átadott jótállási jeggyel is érvényesíthető a jótállás. A hibás terméket kérjük személyesen adja át vagy  ajánlottan postázza címünkre. A termék átvételéről az ÁSZF-ban foglaltak szerint jegyzőkönyvet veszünk fel. A jótállás, szavatossági eljárás menetéről, az ÁSZF-ban tájékoztatjuk a vásárlót.
A Webáruházban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A vásárolt termékek használata előtt figyelmesen olvassa el azok használati utasításait, a termékekre vonatkozó korcsoport meghatározásokat és ezek rendeltetéseit tartsa be. A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra és sérülésekre, a természetes elhasználódásra a jótállás nem vonatkozik.  Kérjük csak bontatlan és hibátlan csomagolású terméket vegyen át!

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni!
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 3 munkanapon belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok bármelyikének bemutatásával érvényesíthető:
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
Amennyiben egyik dokumentumot sem tudják bemutatni, nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, mindent elkövetünk, hogy a 15 napon belül kijavítsuk a terméket, amennyiben a szervizek hosszabb időtartamot jeleznek azonnal értesítést küldünk.

A 151/2003. Korm rendelet 3 munkanapos határidőt ír elő a kötelező csere esetére. Csereigény benyújtása esetén az Eladó nem hivatkozhat arra, hogy a kicserélés másik szavatossági igény (kijavítás) teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A vállalkozás megvizsgálja, hogy a termék rendeltetésszerűen működik-e. A vállalkozás joga, hogy, hogy a cserét követően bevizsgáltathatja hivatalos szervizzel a hibás terméket, és amennyiben kiderül, hogy a hiba oka az volt, hogy a vásárló nem rendeltetésszerűen használta használta azt, akkor polgári peres úton a vásárlótól követelheti kárának megtérítését. Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

Ennek megfelelően a további teendők a termék 3 munkanapon  belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). 

 
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Gyakori kérdések:

Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó eldöntheti, hogy a korábban ismertetett; kellékszavatossági jogot vagy; termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
  • Elérhetőségek
Pepita Super Seller Pepita.hu marketplace partner
Népszerű kategóriák
    • Készségfejlesztő játékok
    • Fajátékok
    • Társasjátékok
    • Kreatív játékok
    • Puzzle, kirakó
    • Karácsonyi ajándékötletek
    • Intézményeknek, szakembereknek

 

Kapcsolat

 

    • +36308153260

 

    • +36 88 634 585

 

    • info@jatekliget.hu
    • Top-Gradus Kft
    • Cégjegyzékszám:19-09-50889
    • Adószám:13737247-2-19

 

 

  • facebook

  • instagram

  • youtube

Információk
  • Hasznos információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Személyes adatok kezelése
  • Termékek visszaküldése
  • Fizetés és szállítás
  • Gyakori kérdések
Feliratkozás
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
viva_com
  • Újdonságok
  • TOP áron
  • Nyári élményekhez
  • Játékkategóriák
  • Babasarok
  • Életkor szerint
  • Játékok lányoknak
  • Játékok fiúknak
  • Téma szerint
  • Könyvek
  • Egyedileg feliratozható termékek
  • Márkák
  • Játékliget Klub
  • Játékliget Blog
  • B2B
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.