Anyanyelvi feladatlapok - Szövegértést gyakorló feladatlapok

Ma nagyon klassz olvasni tanulóknak való feladatlapokat hoztunk mára. Kezdjétek a gyermeketekkel az elejéről. Figyeld meg, hogy jól olvassa - e a szövegeket, és hogy meg is érti - e azok jelentését.  Egy dolog jól olvasni, akár folyékonyan, és másik dolog megérteni pontosan azt, hogy mit is olvastunk. Figyelj nagyon és segíts neki, ha kell.

A feladatlapokat itt tudjátok letölteni.

Webshopunkban az olvasás és szövegértésre külön kategóriát hoztunk létre. Egy helyre gyűjtöttünk mindent, nézz körül!

Az olvasás tanulásának két fő része van. Az első a dekódolás, vagyis a betűsorok megfejtése, azok visszaadása, a második az olvasott tartalom megértése, a szöveg felismerése és azonosítása, vagyis a szövegértés. A kisiskolás tanulást segítő eszközök és az iskolai oktatás előkészítő, felkészítő játékai elősegíthetik mindezek gördülékeny elsajátítását.

Olvasás és szövegértést segítő, gyakorló termékeinket itt találod.

Egy - két ízelítő kínálatunkból:

SULI PLUSZ: OLVASÓKA 3., ISMERETKÖZLŐ SZÖVEGEK FOGLALKOZTATÓ FÜZET 1-2. OSZTÁLYOSOKNAK

A Suli plusz sorozat Olvasóka 3. című kötete gazdagon illusztrált, rövid, ismeretközlő szövegeket tartalmaz. Mindennapjaink elengedhetetlen része az óra vagy a golyóstoll, de tudjuk-e, ezek hogyan működnek? Az Olvasóka 3-ban a hétköznapi tárgyak titkaival is megismerkedhetnek a gyerekek, ezáltal könnyebben eligazodhatnak a mindennapokban. Néhány cím ízelítőül: Ismered az órát?, Hogyan ír a golyóstoll?, Az időjárás, Március, A szél, A víz körforgása, Miről árulkodik a macska mozgása?, Bogáncs (könyvismertető), Hogyan kell gombát tisztítani?, Nyúlvadászat (játékleírás). Ezzel az Olvasóka kötettel azok a gyerekek is próbára tehetik a tudásukat, akik már jól olvasnak.

Katt ide, ha meg akarod nézni.

 

 

 MiniLÜK - Szavak ásza 4. osztály - Játékos anyanyelvi feladatok

Ebben a füzetben a 4. osztályosok anyanyelvi versenyfeladatait gyűjtöttük csokorba. Az egyre nehezedő feladatsorokat szabadon használhatjuk akár heti rendszerességgel, akár a gyerekek egyéni fejlődési üteméhez alkalmazkodva.