Fergeteges reakció-készségfejlesztő partijáték a Drei Hasen-től, csakis azoknak, akik azt hiszik, hogy tudnak 7-ig számolni! Garantáltan kilyukad az oldalad a röhögéstől! Itt az Aljas 7-es!
A játék sztorija:Egy törzskocsmában 7 gengszter játszik a zsákmányért. Közben mindenfélét csinálnak, pisztollyal zsonglőrködnek, telefonálnak, számolnak, vagy éppen elnémulnak. Aki gyorsan kapcsol és jól átlátja a szitut, és a megfelelő időben szól, ő a nyerő!
Aljas 7-es - a gyors döntések játéka, számolj, figyelj, reagálj!
Játék menete: az első játékos felcsap az asztal közepére egy kártyát és ezzel elkezdi a számolást (a kártyán látható gengszertől függően kimondja az 1-est, vagy hümmög-hisz a telefonba beszél csak, vagy néma marad, ha pisztolyt fognak a fejéhez és csak gondol az 1-re, vagy kettő gengszteres kártya esetén 1-2-tőt mond, hümmög.) Ezután a következő játékos is felcsapja a kártyáját és folytatja a számolást a szabálynak megfelelően, egészen 7-ig. Figyelj! 7-től visszafele számolunk! Aki rossz számot mond, rosszkor szólal meg, annak magához kell vennie az összes addig lerakott lapot középről, majd újra indul a számolás elölről, az egyes számtól.
Figyelem!A gengszterek telefonos és pisztolyos kártyái is beleszámítanak a számolásba! Ez azt jelenti, hogy eggyel felfelé, illetve lefelé mindig továbbszámolunk.Fel vagy készülve az ennél is aljasabb szabályokra?
Példa:
Az A játékos letesz egy gengsztert, azt mondja: 1 A B játékos letesz egy telefonáló gengsztert és hümmög egyet (2) (de a kettőre gondol) A C játékos letesz egy gengsztert, azt mondja: 3 A D játékos letesz egy pisztolyos kártyát és csendben marad (4) (de a négyre gondol)Az A játékos letesz egy dupla gengszterkártyát, és azt mondja: (5,6) A B játékos az előző dupla gengszterkártya miatt kimarad (x) !A C játékos letesz egy gengsztert, azt mondja: 7 A D játékos letesz egy telefonáló gengsztert és hümmög egyet (6) (de a hatra gondol) Az A játékos letesz egy dupla-telefonos kártyát, és kétszer hümmög : (5-4) A B játékos a dupla gengszterkártya miatt kimarad (x) ,A C játékos letesz egy gengsztert, és azt mondja: 3és így tovább, amíg valaki el nem hibázik egyet... Aki hibázik, vagy több mint 3 másodpercig töpreng, annak az összes, addig az asztalra letett lapot fel kell vennie, és a paklija alá kell helyeznie. Az a játékos kezdi a következő kört, aki elhibázta a kört.Mik a hibák?rossz szám; rossz hang; rossz szó; túl hosszas töprengés; ha mégis teszel, miközben ki kell maradnod (dupla gengszterek után) Részletesen olvashatod a játékszabályt itt!Játékosok száma 2-5 főAjánlott életkor: 6 éves kortólJátékidő: 10-15 perc.Jelleg:vidám partijátékFejleszti:gyorsaság, reakciókészség, figyelem megtartása, sorkövetés
Az ünnepek előtt ajánlanánk a kedves szülőknek illetve az egyedi és érdekes kedvelt ajándékokat kereső látogatóknak az iskolások kedvenc játékait összegyűjtő kedvelt ajándékötleteinket, melyek a „Top ajándékötletek ünnepekra nyolcéves gyermekeknek” című oldalon tekinthetőek meg. Ebben a termékkategóriában egyebek mellett azok a társasjátékok és gyerekjátékok kerültek bemutatásra, melyeket a korábbi évek során, a kedvelt ünnepek tájékán a legtöbbször választottak ki ajándékozás céljából.
Kreatív játék webshopunkban „Aljas 7-es Vidám reakciókészség-fejlesztő partijáték” terméknévvel listázott társasjáték termékadatlapjára általában ezekkel a kifejezésekkel találnak rá vevőink: társas játékok, készségfejlesztő játékok, képességfejlesztő játékok, gyermekjáték, beszédkészséget fejlesztő játékok, családi játékok, játék, gyermekjátékok, játékok. Hasonló témájú keresőkifejezések, melyek még segíthetnek a megfelelő gyerekjátékok megtalálásában, példának okáért a következők lehetnek: gyerekjátékok, családi játék, társasjáték családoknak, társasok, családi játékok, társasjátékok családoknak, készségfejlesztő játék. A fenti társasjáték többek között a „Játékkategóriák > Társasjáték gyerekeknek, felnőtteknek” elnevezésű kategóriában,továbbá az „Életkor szerint > Játékok 8-9-10-11-12 éveseknek” nevű termékkategóriában és a ,,Márkák > Drei Magier" érhető el.