A cica, ami csak a parancsaidra vár!
A Learning Resources Coding Critters játékában számítógép nélkül, már ovis korban elsajátíthatod a programozás alapjait. Ezt a cicát ugyanis te programozhatod!Nem szükséges programozónak lenned, sőt programnyelvekről sem kell tudnod, mert a magyar nyelvű útmutatóban lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan programozd Scamper-t a robotcicát a hátán lévő gombok segítségével.A készletben megtalálod Scamper házát, és kertjének részeit a fával és a csúszdával, ahogyan Scamper kedvenc pamutgombolyagját és kölykét Sneaker-t.Ha pedig éppen nincs kedved programozni, választhatod a játék üzemmódot, amikor éneklő, táncoló cicussá változik.
Ismerkedj meg vele közelebbről!Minden gyerek imádja a gombnyomásra zenélő, ugra-bugráló, táncoló állatokat, ahogyan a távirányítós játékokat is. Mi lenne azonban, ha az önfeledt játék közben egy ilyen imádni való játék segítene a gondolkodásod fejlesztésében is? Megtanulhatnád, hogyan tervezd meg előre, mit csináljon cicusod, hogyan tanítsd meg neki mindezt lépésről lépésre, majd ellenőrizd, pontosan azt csinálta-e, mint amit szerettél volna.A Coding Critter programozható cicusa pont ettől olyan különleges. A hátán lévő gombok segítségével ugyanis te magad programozhatod be, mit csináljon, utána pedig megnézheted, pontosan végrehajtotta-e utasításaidat.
Ki és hogyan játszhat a Coding Critters programozható cicussal?
A Coding Critters programozható cicussal már 4 éves kortól játszhatnak a gyerekek. A készlethez járó útmutatóban meseszerűen mutatjuk be, hogyan lehet a cicust programozni az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig. Ha pedig gyermeked elfáradna a programozásban, a cicust játszó üzemmódba helyezheted, amikor programozás nélkül is kedvére játszhat vele.
A cicus programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A hátán lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordulattal halad előre. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 30 különböző lépést programozhatsz bele, amit a szintén a hátán lévő programozás gombbal hajt majd végre.
A cicushoz házikó, pamutgombolyag, hal, fa és csúszda is jár, mellyel a nappaliba vagy az asztalra varázsolhatod kertjét, sőt még kis barátja is van, akivel különböző játékokat játszhat.
A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a cicusnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a cicust. Ennek két előnye is van.
Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a cicust (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a cicus helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.
Milyen készségeket fejleszt a Coding Critter programozható cicus?
programozáshoz szükséges gondolkodás
probléma megoldás
előrelátás
türelem
kitartás
térlátás, téri orientáció
kritikus gondolkodás
Jelleg: interaktív játékAjánlott: 5 éves kor
Az ünnepek és a vásárlás közeledtével ajánlanánk a szülőknek illetve az egyedi és érdekes kedvelt ajándékokat kereső látogatóknak a felső tagozotosok legnépszerűbb játékait összegyűjtő kedvelt ajándék ötleteinket, melyek a „Karácsonyi ajándék ötletek 12 éves iskolásoknak” oldalon találhatóak. Ebben a termékkategóriában egyebek mellett azok a interaktív játékok és gyerekjátékok kerültek bemutatásra, amiket a korábbi évek során, ünnepek tájékán a legtöbbször választottak ki ajándékozás céljából.
Kreatív és fejlesztő játék webshopunkban „Programozható cicus - Coding Critters - Learning Resources” névvel megtalálható interaktív játék adatlapjára leggyakrabban ezekkel a kifejezésekkel találnak rá látogatóink: interaktív gyerekjátékok, interaktív játékok, gyermekjátékok, gyerekjátékok. Hasonló témájú keresőkifejezések, amelyek szintén segíthetnek a megfelelő gyerekjátékok kiválasztásában, például a következőek lehetnek: készségfejlesztő játékok, készségfejlesztő játék, képességfejlesztő játékok, interaktív gyerekjáték. A fenti interaktív játék egyebek mellett a „Karácsonyi ajándékötletek” elnevezésű kategóriában illetve az „Életkor szerint” nevű kategóriában érhető el. Az alább felsorolt termékcímkékre kattintva még több, hasonló interaktív játék termékadatlapja között lehet böngészni. Az interaktív játék kulcsszóra kattintva példának okáért több mint 44 különféle gyerekjáték között választhatnak az érdekes és hasznos játékot kereső nagyszülők és szülők, továbbá gyerekek számára minőségi és egyedi ajándékot kereső vásárlók.