A Smartmax játékcsalád legújabb vidám mágneses fejlesztőjátékában a kisgyermek az önfeledt, szabad játékon túl feladatlapok megoldásán keresztül is ismerkedhet a kis mágneses akrobatákkal. Az elemek a legismertebb geometriai formák mintájára készültek, ilyen a háromszög, négyzet és a kör. Ennek a három formának a körvonalai elvágva jelennek meg a játékban. A körív ketté van vágva, és a két félkörívet a mágnesességgel lehet újra eggyé varázsolni.
Ugyanez a helyzet a négyzet és a háromszög körvonalával. Azonban ezek az elvágott síkidomok nem csak arra jók, hogy összeillesztve a két részüket, megkapjuk az egészet, hanem arra is, hogy emberkék testrészeit alkossák. A golyók is mágnesesen illeszkednek a formákhoz, és vidám, mosolygós arcokat festettek rájuk. A 12 darab kétoldalas feladatlap két különböző nehézségi szinten ad feladatot, így összesen 24 kihívás várja a kisgyermekeket.A mágnesek a műanyag elemekbe vannak rejtve, teljesen láthatatlanok és nem tudnak kiesni sem.A feladatlapok két különböző nehézségi szintet biztosítanak. A könnyebb feladatoknál látszik az elemek színe, a nehezebbeknél pedig olyan, mintha csak az árnyékot látnánk. Ezeknél a gyermeknek kell kiválasztania azt a formát, ami megfelelhet az árnyéknak. A játék kiválóan fejleszti a szem-kéz koordinációt, a kézügyességet, a konstruktivitást, a problémamegoldást, a szín- és formafelismerést.
A készlet tartalma:
6 db különböző alakú építőelem3 db fehér golyó, különböző arccal 12 db kétoldalas kihívás kártya